Riducendu i Costi in u Processu di Stampatura di Metalli

2021/07/06


Riducendu i Costi in uPrucessu di Stamping Metal

A stampatura di l'acciaiu utilizza pressione è ancu creata specificamente passa per stampà a lamiera d'acciaiu direttamente in tippi di metalli faciuli o cumplicati. Questa procedura di fabbricazione pò creà una vasta gamma di parti è prudutti. Include una serie di tecniche di dettagli, cumposti da i seguenti:

 

Nisun alt-text hà assistitu à sta stampa Curvatura. I prucessi di flessione utilizanu una matrice cù i lati anguli à pocu pressu per furmà un articulu attualmente tagliatu di lamiera.

Imbiancatura. In questu prucessu di cisellatura, una matrice è una forma spinta à tagliu à macchina in lamiera d'acciaiu. Queste forme ritagliate sò chjamate spazii in biancu è mantenuti per l'usu, mentre a grata di l'azzaru chì si stà hè rottame. Piercing. À u listessu tempu cù u sbiancamentu, una matrice è ancu una macchina da stampa tonde forme d'acciaiu da un fogliu. Cù a puntura, u metalu lasciatu hè u risultatu desideratu è e porzioni ritagliate sò abbandunate. Punzonatura. Stu prucessu face usu di un colpu per richiede un foru ghjustu in u fogliu di acciaio. U fogliu hè basatu annantu à una matrice chì sustene l'acciaiu per chì i bordi chì circundanu l'apertura perforata ùn danneghjanu micca. A stampatura di l'acciau hè una tecnica di fabbricazione economicu se selezziunate l'attrezzatura adatta è ancu a metodulugia in tuttu u layout è in e fasi di fabbricazione. In questu libru digitale, discuteremu di l'equipaggiu chì i pruduttori utilizanu per stampà u metallu, i vantaghji di u prucessu, è ancu esattamente cumu sceglie una di e tecniche più economiche per i vostri articuli.

  Dispositivi

Aduprà u megliu equipagiu di stampatura metallica pò influenzà sustanzialmente u costu tutale è l'impegnu di a produzzione in tempu. Dispositivi di stampatura à quattru slide è ancu set-up di stampatura progressiva di stampi usanu servizii perfetti per a produzzione à grande volume. Dispositivi à quattru diapositive I creatori di quattru diapositive creanu curve è pieganu in u metallu. L'attrezzatura pò sviluppà numerose curve, ognuna cun una portata chì supera i 90 ° tuttavia senza curve o pieghe taglienti. Queste macchine sò generalmente aduprate per pruduce forme dettagliate da bobine metalliche.

 

Nisun missaghju alternativu hà assistitu à sta stampa L'attrezzatura à quattru diapositive si occupa di operazioni guasi sincronizate. Anu 4 fusti in una seria di ingranaggi bisellati chì eseguenu subitu processi successivi. L'alberi anu diapositive chì ognunu gestisce un dispositivu impressiunante, è ancu i dispositivi à diapositive 4 colpiscenu a bobina da istruzioni dirette ortogonali per creà a forma arrotondata. Questa seria di muvimentu si ripete basatu annantu à u schema di input per pruduce tippi precisi è ripetuti.

 

A prucedura di fabricazione pò esse persunalizata per chjamà più o menu manipulazione, dispositivi, è seconde fasi di trasfurmazione basatu annantu à u risultatu finale particulare. A marcatura di a macchina à quattru diapositive hè tipicamente in più costu-efficace di l'altri metudi di marcatura.

 

 HXTechA fabbricazione hà una di e più grandi flotte di macchine à quattru slide in u mondu. Semu l'unicu stampatore in acciaio giapponese chì utilizza apparecchiature di sviluppu Seibu Multi-slide. Strike Standard Press / Progressive Mark Away Makers Makers Un altru messagiu furnitu per sta foto U marcatu Progressive die, invece, hè un prucessu di fabricazione chì porta una superficia di travagliu cù numerosi terminali diffirenti per creà un pruduttu finali. Ogni stazzione di travagliu tratta una cullizzioni particulare di funzioni nantu à u pezzu mentre hè sempre appiccicatu à a so striscia di stock. À l'ultima stazione, una di l'ultime procedure hè di riduce u pezzu luntanu da a striscia.

 

Nisun testu alt furnitu per sta maghjina E stazioni utilizanu marcatura prugressiva chì passa per affinà u pruduttu crudu basatu annantu à esigenze strette di layout. L'automatizazione hè spessu implementata per aiutà à fà a prucedura assai più economica è garantisce elevati tassi di ripetibilità. U passu pò piglià cura di tramindui prucedure di fabricazione primaria è ancu di alcune prucedure secondarie. Stu cuncepimentu prugressivu di produzzione diminuisce a varietà cumpleta di passi separati per piglià un pezzu da travagliu da lamiera d'acciaiu à l'articulu finitu.

 

 Ottimizazione di l'usu di i materiali

Frà unu di i mezi più efficienti per abbassà u costu generale di una corsa di pruduzzione hè minimizendu i rifiuti di u pruduttu. Riduzzione di u Materiale di u Produttu Nisun missaghju alt offre sta stampa A persunalizazione di e dispusizione di u pruduttu per sbarrazzassi di u pruduttu eccessivu pò abbassà drammaticamente i costi di u produttu di un prughjettu offertu. Hè spessu fattibile di riajustà l'usu generale di u materiale riorientendu cumu una raccolta di cumpunenti sò spiegati nantu à a lamiera di acciaio grezzu I metudi cumuni consistenu di:

 

Spostà i pezzi di travagliu più vicinu inseme Scrivite una grande raccolta di parti cume elementi problematichi piuttostu chè strisce isolate Integrazione di parti associate cù varie dimensioni nantu à u listessu cuncepimentu di foglia ancu se sti cambiamenti generanu solu area per un articulu in più per ogni singulu 10, questu hè un aumento di 10% in inadegwatezza.

 

A selezzione di a migliore tecnica di stampatura di metalli riduce dinò i rifiuti di materiali. E macchine à quattru diapositive utilizanu i prudutti più efficacemente chè e tecniche di stampatura diretta. Questu hè duvutu à u fattu chì l'approccii di marcatura cum'è a puntura è u sbiancamentu dipendenu da l'esistenza di materiale in eccessu chì a matrice pò perforà. I prucessi à quattru diapositive ponu travaglià cun materiale chì hè attualmente à a dimensione desiderata di a parte finale.

 

 Format di striscia

Nisun messaghju alt furnitu per sta foto E procedure di furmatu di striscia piglianu una pianificazione sostanziale. I cuncettori di Die capiscenu assai attentamente a natura è l'ordine di ogni prucedura di stampatura, i prudutti necessarii, è a manipulazione chì si verifica in ogni postazione di travagliu moderna. Questa preparazione precisa permette à a vostra impresa di sceglie a quantità curretta di pruduttu, capisce i costi di produzione prima di u tempu, è ancu fà scelte ancu più precise senza avè da permette un enorme margine di sbagliu.

 

Tipicamente, i formati di striscia anu almenu un prezzu d'utilizazione di 75% per u pruduttu di travagliu. I processi di piazzamentu è ancu d'acquistu sò esaminati per assicurassi chì unu di l'ordini di operazioni è di prucedure di lavorazione più efficienti. Cuncepimentu per a fabbricabilità Nisun testu alternativu offre sta foto Cuncepimentu per a fabbricabilità pò sviluppà una procedura di fabbricazione assai più efficiente in termini di costi. Questu hà bisognu di piglià richieste di fabbricazione è limitazioni in fattore da cunsiderà mentre crea u cuncepimentu di l'articulu. I spezialisti sperimentati in attrezzi ponu anticipà u mumentu chì certamente richiederebbe di fà l'unità è identificà se u compitu pò esse uttenutu da una data di destinazione stabilita.

 

Moltu più impurtante, spezialisti qualificati in stampatura d'acciaiu ponu aduprà a so perizia è prugrammi di software avanzatu per suggerisce è verificà modifiche di stile chì renderanu a cronologia più fattibile. Hè cruciale per esaminà i stili quant'è pussibule per catturà eventuali imperfezioni assai prima di u prucessu di fabricazione. Quandu si principia a fabricazione, a cattura di cumpunenti chì ùn ponu micca esse finiti secondu e specifiche sarebbe sicuramente costosa per a vostra impresa postu chì l'attrezzi duverianu esse persunalizati o rifabbricati per eseguisce ogni tipu di cambiamenti di cuncepimentu novu.HXTechManifatturafurnisce Soluzioni di Stile per Fabbricabilità (DFM) chì aiutanu à catturà u cuncepimentu è ancu i difetti di cuncepimentu prima chì sia troppu tardu. I servizii DFM devenu cumincià subitu quandu ci hè una stampa di u schema di cumpunente. À quellu puntu, i cuncettori ponu cunsiderà nantu à a lista quì sottu elementi: Se l'accunciamentu di l'elementu hè pussibule U prublema previstu è ancu a timeline di a produzzione di ogni unità U prublema di u mantenimentu di standard di alta qualità durante a produzzione Chì resistenze pò avè u stile di parte A spesa di a fabbricazione cume hè Possibili miglioramenti o alterazioni per calà a spesa, u tempu, i guai, è ancu i prublemi di qualità Nisun testu alternativu hà assistitu à sta maghjina Run Speed ​​& Cycle Time U tempu-costu deve figurà assai in u prezzu di a fabricazione. I dispositivi chì piglianu ancu assai tempu per creà certamente genereranu un serviziu direttu è ancu prezzi di travagliu. Ci sò dinò prezzi indiretti cunnessi à e fermate di produzzione, consegne à muvimentu lentu, è dispunibilità irregulare. Nisun missaghju alt participatu à sta foto I prucessi di lavorazione à quattru diapositive sò rapidi - ponu pruduce trà 30 è ancu 250 parti à u minutu, arrimbendu si à a so intricazione. E procedure di equipaggiamenti à quattru diapositive anu ancu menu cuncepimentu è ancu passi di post-produzzione, diminuendu a pussibilità di trattene. U stampu mudernu mudernu hè in più veloce per u fattu chì hà un prucessu continuu d'alimentazione. Questu suggerisce chì ci sarà certamente menu cambiamenti materiali è ritardi. L'ordini à grande vulume seranu compie più veloci per mezu di prucedure prugressive paragunate à u stamping cunvinziunale è anu un tempu di ciclu estremamente bassu per unità. A uppusizione à avè da fermà brevemente per parechje configurazioni è cambiamenti di prucessu, u marcatu progressivu sposta solu u pezzu da lavorà da a stazione à u terminal cum'è una linea di produzione.

 

 Fate u vostru Ordine cun HXTech parte di lavorazione & stampi Oghje

HXTech A pruduzzioni hè specializata in marcatura rapida è di prima qualità in acciaio. Offremu servizii persunalizati per a lavorazione di i metalli è a nostra squadra offre specialisti, articuli veloci. Custruemu ognunu di i nostri passati è strumenti in-house cù i nostri EDM è ancu i produttori di CNC, allora a qualità di tutte e parti hè in u nostru cuntrollu. U nostru equipamentu di precisione assicura chì pudemu mantene tolleranze fino à 0.0005 "in ogni passu di u prucessu di produzzione.

 

Fate cuntattu cù u nostru gruppu per uttene più infurmazioni in quantu à a nostra assistenza di dispusizione è solu suluzioni di fabricazione o dumandate un preventivu oghje per uttene u vostru ordine.

 

 In quantuHXTech

Cù guasi 16 anni di serviziu, Dongguan HX Technology Manufacturing Co., Ltd hè diventatu un capimachja di stampatura di metallu persunalizata, forme di cavi è assemblei. Servemu guasi tutti i mercati è settori in tuttu u globu dendu in modo efficace e parti metalliche di qualità rapidamente è à un costu ghjustu è accessibile.

 

Oghje, avemu grandi posti in tutta a residenza più di 142 macchine di marcatura metalliche è di furmatu di fili, facendu usu di quattru slide / multi-slide è ancu di innovazioni di stampa di marcatura - chì vanu 6 ghjorni à settimana, 24 ore à ghjornu. Questu ci permette di compie guasi qualsiasi ordine di dimensione da prototipi à più di 50 milioni di pezzi.