Site preparatu per l'avvene di a produzzione?

2021/06/25

MFG di macchinari OnDemand deve amparà quattru lezioni essenziali per diventà pronti per u futuru Pruduttori pronti per u Futuru certamente digitalizzeranu. A liberazione di l'automazione cambierà a previsione operata manualmente, è a digitalizazione di e vendite è ancu e procedure saranu un cumpunente essenziale per a preparazione futura.


L'ultimu annu hà fattu capisce chì l'internaziunale hà bisognu di una solida industria di produzzione per creà ciò chì richiede, sviluppà impieghi, è mantene un'ecunumia resistente. cù a natura progressivamente competitiva di u mercatu è dinò a cumplessità crescente di e catene di furnimentu in u novu mondu tuttu digitale.


Più di a metà hà attualmente aumentatu aduprendu ligami digitali quant'è e-commerce (per chjamà alcune tecnulugie). Un altru 41% si sente veramente ottimistu in quantu à a pussibilità di sviluppu di a so cumpagnia per i prossimi trè anni, secondu un registru attuale di i Manifattori Cinesi è ancu Esportatori (CME).


Avà hè u mumentu per i fornitori di Global per aumentà a digitalmakeover è uttene pronti per u futuru. A natura implacabile di l'interruzzione di COVID-19 in u mercatu di fabricazione cinese mette in evidenza una necessità, è ancu una opportunità, di rende l'operazioni d'affari più versatili per e caratteristiche di u mercatu. A dumanda moderna richiede una sensibilità in più per ciò chì i clienti sperimentanu, necessitendu successivamente vendite è procedure chì preparanu processi per avanzà in feedback.


Si discute perchè più è più capi d'imprese acquistanu a digitalizazione. U "Trendsin Manufacturing Report", un studiu di 750 capi di fabricazioni internaziunali, cumpresi 53 Chinesi, hà messu in luce chì trà i produttori cinesi, 86% hà dichjaratu chì u miglioramentu digitale hè a so priorità principale per migliurà l'operazioni.


Diverse altre preoccupazioni impurtanti per i capi di fabricazione di a Cina sopra i seguenti 24 mesi consistenu in nuove offerte di soluzioni, aumentendu e prestazioni di a procedura, è ancu a preparazione di a dumanda, secondu stu rapportu.


Un differenziatore vitale trà i fabbricanti chì sò pronti per u futuru è quelli chì ùn sò micca hè servitu l'esternità; vale à dì, in numerizazione di e vendite quant'è e prucedure, stabilimentu di forti relazioni di cumpagnu di rete, è adozione di un modu di penseru "serviziu cum'è centru di rivenuti". U raportu hà furnitu quattru lezioni essenziali per i creatori chì volenu finisce per esse futuri:


1. I duveri di fronte à i clienti sò cambiati per a vita

Mentre u venditore è ancu e capacità di produzzione sò state drammaticamente influenzate à l'iniziu di a pandemia, i roli affrontati da i clienti sò previsti per subì i cambiamenti più duraturi. Oltre à e capacità alterate, u requisitu per una publicità migliorata è ancu l'interazioni cù i clienti si sò trasformati drammaticamente in i 12 mesi precedenti. Per arricchisce u consumatore è ancu canalizà a trasparenza è a precisione di previsione, osservemu a ritirata di approcci pratichi cum'è predizioni di u futuru o cullaburazione in fogli di calculu. Praticamente 8 produttori cinesi nantu à 10 stanu pensendu à trasferisce l'intenzione in u nuvulu, chì hè un pezzu impurtante di u puzzle.


2. U nuvulu hè un aliatu cruciale. 

E tecnulugie muderne in nuvola sò basi per a prontezza futura.

I pruduttori pronti à u futuru sò più di 2,2 volte più prubabili d'avè riallocu a so vendita è ancu di sistemi di prucedure in u nuvulu, è 2,5 volte più prubabile d'avè totalmente migratu sistemi particulari critichi d'impresa, cum'è a preparazione ecunomica o sistemi di preparazione di necessità. A capacità di reagisce rapidamente à l'applicazioni di novu articulu, l'ottimisazione di l'offerta generale, è u tempu riduttu per u redditu da a data di lanciamentu sò solu alcuni vantaggi di aduprà tecnulugie nubi.


3. L'Insights cunduceranu partenariati di successu.

U sollievu di fà affari hè un indicatore cruciale di successu di cumpagnu. Una parte chjave di questu hè a cullaburazione in rete è a cooperazione. Più cà 80% di i fabricanti cinesi confessanu chì i dati difficiuli da ghjunghje, i dispositivi tradiziunali è e squadre di clausura frenanu a so prucedura di prughjettazione. Hè per quessa chì i participanti pronti à u futuru anu daveru radduppiatu a digitalizazione di e so vendite è operazioni per cullaburà efficacemente cù i cumpagni di u canale, custruendu partenariati più putenti intornu à a trasparenza di l'infurmazione, a co-vendita, è ancu u co-marketing. Trascendendu, e cullaburazioni di canali riesciute consisteranu ancu in spartite insight fermamente in tutti l'ambienti, da pruduttori à rivenditori per finisce i clienti.


4. Per a durabilità, pigliate in cunsiderazione i servizii aftermarket. 

U prucessu di vendita ùn finisce micca in l'acquistu di u produttu, benintesa. Soluzioni aftermarket cum'è extraparts, diagnostichi, è sustene tutti sò significativamente cruciali per a pruposta di l'organizazione, specificamente per i fornitori futuri.


Questu gruppu hè ancu più articuli di imballu bullishon, supportu, prugramma di software, è ancu altri servizii direttamente in un cuncepimentu di redditu solitario - chjamatu dinò servitizazione. Generalmente, 74 per centu di pruduttori cinesi pronti à l'offerta presentanu attualmente alternative servitizazionali, suggerendu una attitudine di serviziu cum'è centru di rivenuti. Queste versioni di nova organisazione di marca, accumpagnate da i so sistemi di serviziu di migrazione di progressione versu u nuvulu, anu fattu piazzà i pruduttori pronti à u futuru davanti à i so pari. A destrezza serà certamente critica mentre i fornitori globali si preparanu per l'attività in un mondu post-pandemicu. Significativamente, a liberazione di l'automatizazione cambierà a prughjettazione operata manualmente, è dinò a digitalizazione di e vendite è ancu l'operazioni serà un determinante essenziale per a preparazione futura. Ciò chì hè ancu di più,HXTechi disegni diventeranu una parte impurtante di l'incorporazione di forza in e tecniche di i creatori.